torsdag 31. juli 2014

Fruenes hus… :)

IMG_0282

Når vi er på Hidra må jeg alltid innom den lille “tingogtangbutikken” Fruenes Hus. Og ganske ofte finner jeg noe fint jeg kan kjøpe, og dette besøket var intet unntak… :) Det ble en liten handel denne gangen, men jeg har et fått et par ting på ønskelisten min.

Jeg spurte fint om jeg kunne ta litt bilder fra butikken, og det fikk jeg lov til :)

IMG_0264 IMG_0266 IMG_0268 IMG_0269

IMG_0271

IMG_0272 IMG_0276Denne lampen er på ønskelisten min :)

IMG_0281

IMG_0306 Disse gryteklutene kjøpte jeg på Fruenes Hus :)

Gryteklutene kommer til å minne meg om alle de gangene jeg har tatt “vepsedansen” her på Hidra i sommer… ;) Fy de vepserakkerne liker jeg ikke altså… – og jeg løper og fekter med armer og ben når de er i nærheten av meg… ;) Men jeg likte veldig godt disse gryteklutene altså, og jeg tror faktisk jeg skal strikke noen slike selv… – sommergaver neste år kanskje…

 

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN

EN FORTSATT GOD SOMMER!

 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails