fredag 24. april 2009

Fridager er herlig… :)

Onsdag hadde jeg fri, og fikk lyst til å ta meg en liten luftetur… Randaberg var målet for turen, og her ble det både litt shopping og en tur på Sandestranden…

April 2009 253April 2009 207

Jeg var en tur innom Fem Høns… – og der fant jeg det praktiske “snellehuset”…

Ferden gikk så videre til Sandestranden, og her fant jeg en lun sanddyne og satte meg ned og bare nøt sommerværet og den fine naturen…

April 2009 213 April 2009 238 April 2009 246April 2009 224

Så var det torsdag og jobb, men så var det fridag på fredag igjen… – HERLIG !

Hva skulle jeg finne på… ???

En tur til Kvadrat og Kreaktiv kunne vært kjekkt… :)

Kanskje var det en mulighet for at “sparesauen” min nå var så vellfyllt at det var på tide med kjøp av en overlock symaskin… ?

Sauen ble endevendt og tømt stakkar… – men var innholdet nok til en Babylock Imagine Wave… ???

April 2009 262 April 2009 257

Nei uffda, ikke helt… – men ved hjelp av noen kroner fra Gubben fikk Tutta kjøpt seg overlocken… :)

baby lock imagine wave 

 

Gleder meg til å begynne å sy med denne… :)

2 kommentarer:

Liv Irene sa...

Heldige du med strand i nærheten, flotte bilder. Var en tur innom arbeidsrommet ditt, trivelig, skjønner at du koser deg der:)

Petronella sa...

Så flott tur du hadde på stranda - Det ser herlig ut :-)

Related Posts with Thumbnails