fredag 10. april 2009

Garnfavoritter fra eget lager…

April 2009 136 April 2009 135 April 2009 139 April 2009 137 April 2009 140 April 2009 138

Siden det ikke ble noen tur til Gjestal Garn hverken i går eller i dag, får jeg handle hente noe fra eget lager…

Da henter jeg fram mine favoritter, og slike nøster som jeg nesten bare kan beundre men foreløpig ikke bruke… :)

  • Brun hespel 50 % hundeull/ 50 % saueull (kjøpt på PWC-messa i nov. –08, og den ligger på lager og godgjør seg…)
  • Rosa Alpaca Fashion fra Schachenmayr (herlig til luer og pulsvanter m.m, og så mykt og deilig…)
  • Brun og hvit Kidsilk Haze fra Rowan (nesten så tynt som spindelvev, og bare luksus og strikke med…)
  • Hvit merinoull/angora fra Bånsull (deilig til små lubber til baby, blir herlig fluffy…)
  • Brun Sulka fra Du Store Alpakka, med merino/alpakka/silke (har strikket og heklet mange luer av dette garnet, og det bare så behagelig og skinner så fint…)
  • Ceriserosa, lysbeige og rosa 100 % angora (ren og skjær luksus… Disse 5 hesplene er også kjøpt på PWC-messa i nov. –08, og blir nok liggende i garnhylla til godgjøring og beundring i lang tid fremover… – årgangsgarn…)

3 kommentarer:

Vibbedille sa...

Hmmmmm heeeelig.....dette er noen av MINE favoritter og.....sukk.....de ligger helt fint på hylla fniis

Kooos deg!

klem Vibbedille

Frk. Chilli sa...

Du har jo finere ting i egen hylle enn du får på Gjesdal:-) Jeg er grønn av misunnelse!!!

skrotnisse sa...

Angoragarnet ser nydelig ut! Årgangsgarn må spares til spesielle prosjekter... eller berre til å kosast med.

Related Posts with Thumbnails