torsdag 4. november 2010

Haruni-sjal og en liten Wollmeise-handel... :)

Haruni-sjal (Ravelry link - her tror jeg du må være medlem for å få frem bilde)  
Farge : Lila Ludmila 100 %

Så har jeg omsider begynt på det sjalet som jeg så lenge har ønsket å strikke... :) Grunnen til at jeg ikke har strikket det før nå, er vel det at jeg ikke hadde helt troen på at jeg skulle få til dette mønsteret. Det går faktisk kjempegreit (litt bakoverstrikking opprekking den første dagen da...), men jeg storkoser meg med å strikke det... :) Jeg valgte fargen Lila Ludmila i Wollmeise 100 %... ;)

Wollmeise i fargen Fliederbusch twin

Etter at sjalet, luer til messe og julegaver er ferdig... - så skal jeg endelig strikke Still Light tunika (Ravelry link) i Wollmeise Fliederbusch twin... :) Begynner på tunikaen i julen... - og jeg gleder meg... :)

Har jo litt Wollmeise fra før, men til tunikaen måtte jeg ha 5 stk... - har ikke så mange i lageret mitt av en farge tror jeg... ???

Wollmeisekurven sjekkes... c",)

Bærtil : Her var det litt av hvert ja... - 5 rosa i hvertfall... :)

Ja vel så hadde jeg det da, men så hadde jeg så lyst til å strikke i lilla... ;)

Så da måtte jeg jo handle litt igjen... c",)


I rette øyeblikk dukket det opp noen til salgs hos en dame jeg har handlet av tidligere... - JIPPI !

 
ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN EN FORTSATT FIN UKE !
 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vil tipse deg om www.MiniMesse.no med tilhørende facebook-gruppe.

Siden er et non-profitt hjelpemiddel for alle som ønsker å arrangere egen messe, samt at du kan følge med og delta på andre sine messer i facebook-siden ;-)

sjante sa...

Så utrolig flott farge, skjønner godt du har dilla på lilla:D
Haruni blir til å bli nydelig

Related Posts with Thumbnails