fredag 19. november 2010

Strikketur... ???


På tirsdag satte jeg meg på toget til Moi, og selvsagt måtte strikketøyet være med... :)

Jeg strikket lystig i vei hele togturen... - ikke så skrekkelig mange omganger da, for de begynner å bli laaaaaaange...

Jeg hadde store planer for at Haruni-sjalet skulle bli ferdig mens jeg var borte, men dengang ei... - ikke en maske er strikket etter togturen... ;) Jeg får satse på noen omganger på sjalet på hjemturen i ettermiddag...

Dette ble ikke den helt store strikketuren da... - men jeg har kost meg masse med god prat, god mat og "litt" shopping... :)

Det som er blitt ferdig (rett før turen...) - er blant annet dette her :


Litt julehemmeligheter... ;)

Ellers så lander noen meiser hjemme snart... (i dag tror jeg...) - så det er på tide å komme seg hjem... ;)

Det som har landet i postkassen allerede er denne :


Så jeg får lete frem noen passende garn-nøster og starte produksjonen...


De er jo ganske fine da !

(Bildene av boka og julekulene er lånt fra Cappelen Damm)


ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN EN GOD HELG !

2 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Det er iallefall greit å ha litt handarbeid på toget, om strikkinga elles på turen ikkje vart heilt som planlagt.
Heimelaga julegåver er det finaste å få, tykkjer eg, og det ser ut som du har laga nokre allereie.
Boka med julekuler kunne eg godt tenkt meg sjølv også, men eg har nettopp kjøpt deira mønsterhefte med huer, og sett igang med 'Space invader'. Det har lett for å verta UFO'ar om eg har for mykje på gang..
Ynskjer deg ei koseleg helg med mykje god 'landing' av godsaker ;o)

gyldenkron sa...

Spennende, spennende. Gleder meg til kulene er ferdige. Jeg har sagt jeg ikke skal strikke kuler, men jentungen insisterer, så får se. Ha en fin helg

Related Posts with Thumbnails