mandag 29. november 2010

Luer, luer og atter luer... :)

Kult ullpledd de ligger på eller... - det måtte jo være sauer på pleddet til Tante Ulla... ;)

Så er 4 luer til ferdig, og flere ligger klar til montering... :) 

Mønsteret fant jeg hos Gjestal Garn (eller rettere sagt mor fant det), og jeg har vel heklet sånn ca. 25 av disse luene nå etterhvert... (det er vel det tredje året jeg lager disse... - og de er blitt gitt bort til slekt, venner og til julemesse...)

Disse m/flere skal til julemessa i Mølleparken på Tau neste lørdag.
Inntekten går til Mølleparken... - ikke meg... :)

De er ganske kule disse luene... ;) De er heklet i garnet Sulka fra Du Store Alpakka.


Skal også prøve å få laget noen tova tøfler til julemessa... :)


Og vet du hva... ???
 
 I dag kom jeg på at jeg kanskje heller ville ha en Ipad istedenfor ny Iphone eller Nokia mobil...

Bildet er lånt fra Apple 

eller skal jeg kanskje si... - ja takk begge deler... ???


4 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte luer!! Vanskeleg å velge ny mobil, ja. Lykke til! :)

gyldenkron sa...

Flotte luer, og til en god sak. Lykke til i valget av mobil

Vibbedille sa...

Ja takk begge deler sier du da, vet eg hadde gjort det...men nå har eg ikkje råd til det GRRRRR

Men snart, meget snart skal eg ha en Iphone jepp jepp, jadda for det har EG bestemt ;))

Herlig luer du strikker-FLINKE!!

Her er det KUN Julegave strikking som gjelder om dagen!!

KOS deg og ha en herlig uke ;))

Go`klem fra Vibbedille ;))

Anonym sa...

Det går i luer hos flere ja :D
Fine
ha en fin kveld

Related Posts with Thumbnails